Zmieniają się poniedziałkowe godziny pracy ZUS-u
23.11.2021 10:27Wiadomości / Jasło - miasto
Zmiana godzin pracy ZUS-u w poniedziałki.
W poniedziałki placówki ZUS będą otwarte do godz. 17. Jest to o godzinę krócej niż dotychczas. Zmiana weszła w życie od 22 listopada i ma obowiązywać do końca marca.
W pozostałe dni, obsługa klientów będzie odbywać tak jak dotychczas, w godz. 8-15.
-Klientów będziemy obsługiwać godzinę krócej niż dotychczas. Przed skróceniem czasu pracy sprawdziliśmy, kiedy klienci najczęściej odwiedzają nasze placówki. Największe natężenie ruchu jest
w godzinach od 10.00 do 12.00. Po południu liczba osób odwiedzających ZUS maleje, a po godzinie 17.00 sale obsługi są prawie puste - informuje Wojciech Dyląg, regionalny rzecznik prasowy ZUS
w województwie podkarpackim.
Nasi pracownicy cały czas obsługują klientów przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Osoby odwiedzające nasze placówki nadal muszą używać maseczek ochronnych zasłaniających nos i usta,
a także zachować odpowiedni dystans.
- Klienci, którzy nie chcą czekać w kolejce, mogą wcześniej taką wizytę w ZUS zarezerwować przez Platformę Usług Elektronicznych ZUS lub zrobić to telefonicznie. Aby umówić wizytę w oddziale
w Rzeszowie lub placówce w Mielcu, Stalowej Woli, Tarnobrzegu, Jarosławiu, Leżajsku, Przeworsku, Przemyślu i Lubaczowie należy zadzwonić pod numer 17 867 50 28, natomiast w oddziale w Jaśle oraz inspektoratach w Brzozowie, Dębicy, Krośnie i Sanoku - pod numer 13 443 79 08 - dodaje rzecznik.
Klienci ZUS mogą również załatwiać swoje sprawy bezpiecznie i wygodnie podczas e-wizyty bez wychodzenia z domu. Aby spotkać się on-line z pracownikiem Zakładu wystarczy mieć dostęp do internetu, urządzenie z kamerką np. smartfon, tablet lub komputer (szczegóły na www.zus.pl). Do dyspozycji klientów jest również Centrum Obsługi Telefonicznej (nr tel.: 22 560 16 00, e-mail: cot@zus.pl). Wnioski i dokumenty można przesyłać również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych ZUS.
W pozostałe dni, obsługa klientów będzie odbywać tak jak dotychczas, w godz. 8-15.
-Klientów będziemy obsługiwać godzinę krócej niż dotychczas. Przed skróceniem czasu pracy sprawdziliśmy, kiedy klienci najczęściej odwiedzają nasze placówki. Największe natężenie ruchu jest
w godzinach od 10.00 do 12.00. Po południu liczba osób odwiedzających ZUS maleje, a po godzinie 17.00 sale obsługi są prawie puste - informuje Wojciech Dyląg, regionalny rzecznik prasowy ZUS
w województwie podkarpackim.
Nasi pracownicy cały czas obsługują klientów przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Osoby odwiedzające nasze placówki nadal muszą używać maseczek ochronnych zasłaniających nos i usta,
a także zachować odpowiedni dystans.
- Klienci, którzy nie chcą czekać w kolejce, mogą wcześniej taką wizytę w ZUS zarezerwować przez Platformę Usług Elektronicznych ZUS lub zrobić to telefonicznie. Aby umówić wizytę w oddziale
w Rzeszowie lub placówce w Mielcu, Stalowej Woli, Tarnobrzegu, Jarosławiu, Leżajsku, Przeworsku, Przemyślu i Lubaczowie należy zadzwonić pod numer 17 867 50 28, natomiast w oddziale w Jaśle oraz inspektoratach w Brzozowie, Dębicy, Krośnie i Sanoku - pod numer 13 443 79 08 - dodaje rzecznik.
Klienci ZUS mogą również załatwiać swoje sprawy bezpiecznie i wygodnie podczas e-wizyty bez wychodzenia z domu. Aby spotkać się on-line z pracownikiem Zakładu wystarczy mieć dostęp do internetu, urządzenie z kamerką np. smartfon, tablet lub komputer (szczegóły na www.zus.pl). Do dyspozycji klientów jest również Centrum Obsługi Telefonicznej (nr tel.: 22 560 16 00, e-mail: cot@zus.pl). Wnioski i dokumenty można przesyłać również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych ZUS.
Źródło: ZUS
Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!