W Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Jana Szczepanika w Krośnie odbyła się dzisiaj (9 grudnia) siódma edycja Dnia Języków Obcych.
Wiele atrakcji czekało na uczniów klas siódmych i ósmych szkół podstawowych, którzy wzięli udział w Dniu Języków Obcych w popularnym krośnieńskim "Szczepaniku".

- Mamy bardzo bogatą ofertę językową dla uczniów, którzy wybiorą "Szczepanika". Stąd też zrodził się pomysł, by organizować u nas dzień promujący języki obce, w atrakcyjnej formie, a pomysłodawczynią tego przedsięwzięcia była przed siedmiu laty Monika Leczek - powiedział Dariusz Niepokój, dyrektor ZSP nr 1 w Krośnie.

Dzień Języków Obcych w Szczepaniku

Z zaproszenia na Dzień Języków Obcych skorzystało w tym roku 25 szkół podstawowych, łącznie ponad 500 uczniów. Zainteresowanie było tak duże, że nie wszyscy chętni, ze względu na możliwości lokalowe szkoły, mogli wziąć w nim udział.

- Uczniowie zostali podzieleni na 24 grupy. Przygotowaliśmy dla nich warsztaty językowe, quizy, konkursy z nagrodami. Można było zapoznać się z językiem angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, ukraińskim, rosyjskim oraz łacińskim, jednocześnie dobrze się bawiąc - dodała Monika Leczek.

Dzień Języków Obcych w Szczepaniku

Tegorocznej imprezie towarzyszyły występy grupy tanecznej pod kierunkiem Marty Bobusi, kolędowanie, pokaz grupy rekonstrukcyjnej działającej w szkole, której szefuje Marek Gancarz, prezentacja pierwszej pomocy przedmedycznej przygotowana przez uczniów szkoły pod kierunkiem Marcina Turka. Jednym z gości był również student z Turcji, który przebywa w Krośnie w ramach Erasmus+.

Dzień Języków Obcych w Szczepaniku

Dzień Języków Obcych został zorganizowany we współpracy z Zakładem Filologii Angielskiej Karpackiej Państwowej Uczelni w Krośnie, a honorowy patronat sprawował prezydent Krosna Piotr Przytocki.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć:

Zobacz zdjęcia


Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jaslo365.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.