Ponad 3 tys. złotych stracił 76-letni mieszkaniec gminy Jarosław, który za pośrednictwem strony internetowej zamówił 2 tony ekogroszku, po atrakcyjnej cenie.
Do jarosławskiej komendy zgłosił się 76-letni mieszkaniec gminy Jarosław, który zawiadomił, że padł ofiarą oszustwa przy zakupie ekogroszku.

Z relacji mężczyzny wynikało, że na stronie internetowej jednego ze sklepów, znalazł atrakcyjną ofertę sprzedaży węgla kamiennego typu ekogroszek. Za zamówiony towar zapłacił przelewem na wskazane konto bankowe, kwotę ponad 3 tys. zł. Następnego dnia po dokonanej transakcji, na adres mailowy otrzymał informację o braku towaru.

85-latka straciła wszystkie oszczędności
76-latek został także poinformowany, że zamówienie zostało anulowane i w przeciągu pięciu dni otrzyma zwrot środków na swoje konto. Pomimo oczekiwania pieniądze nie zostały zwrócone, nie udało mu się także skontaktować z przedstawicielami sklepu internetowego. Wówczas zrozumiał, że został oszukany i sprawę zgłosił na Policję.

Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jaslo365.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.