Dzięki prawidłowemu zachowaniu, mieszkanka gminy Dębowiec, do której zadzwonił telefon, uchroniła się przed stratą swoich oszczędności.
We wtorek przed południem, mieszkanka gminy Dębowiec odebrała telefon. Mężczyzna po drugiej stronie przedstawił się jako policjant. Oszust poinformował, że otrzymał powiadomienie z banku, w którym ma konto, że ktoś chce wziąć kredyt na dane kobiety.

Prawidłowe zachowanie 39-latki zapobiegło oszustwu. Kobieta odpowiedziała rozmówcy, że nie będzie z nim rozmawiać na temat kredytów oraz udzielać żadnych informacji dotyczących jej konta bankowego i tożsamości.

Oszust słysząc jej słowa, zdał sobie sprawę, że jego plan się nie powiedzie. Bardzo się zdenerwował, a następnie używając wulgaryzmów naubliżał kobiecie i się rozłączył.
Dzięki odpowiedniemu zachowaniu, mieszkanka gminy Dębowiec uchroniła się przed wyłudzeniem jej danych oraz stratą swoich oszczędności.




Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jaslo365.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.